Dynamics en Office software voor Documentbeheer maakt het werk efficiënter

Documentbeheer

Inzake documentbeheer voor bedrijven hebben wij meerdere oplossingen in huis. Wij kiezen hiervoor verschillende software-oplossingen die naadloos samenwerken of geïntegreerd kunnen worden in uw Dynamics software zodat u zeker bent dat u in de toekomst sneller en efficiënter kan gaan werken.

In onderstaande tonen wij u enkele van onze oplossingen namelijk Document Capture en SMARTdoc:

Document Capture: scant en archiveert inkomende facturen en mails

Document Capture is een zeer handige oplossing voor het inscannen van inkomende facturen en andere documenten zoals mails of post. Nadat de documenten gescand werden kan u ze vervolgens verder gaan verwerken uw Dynamics software en gaan koppelen aan de juiste projecten bijvoorbeeld. Kiezen voor een oplossing zoals Document Capture geeft u de garantie dat uw bedrijf in de toekomst niet alleen sneller kan gaan werken, u minimaliseert ook de kans op fouten en dubbelwerk.

Het filmpje hiernaast geeft u een beeld van wat Document Capture software voor documentbeheer voor uw bedrijf kan doen.

SMARTdoc

  • Kan koppelen met tal van ERP- en CRM-systemen, is onafhankelijk
  • U kan er allerlei info in archiveren, ook info die niet met uw ERP te maken heeft
  • U kan er veilig info in kwijt die u niet in uw ERP wil (vb contracten, overeenkomsten)
  • U bent onafhankelijk van upgrading van uw ERP of CRM
  • U kan de buitenwereld veiliger toegang tot documenten geven
  • Middels OCR kan u documenten en facturen uitlezen
  • U kan ook tal van workflows die los staan van uw ERP maken
  • U belast de performantie van uw ERP compleet niet